-
Reklamační řád popisuje zásady a principy uplatňované při reklamaci zboží dodávaného naší společností. Tento reklamační řád nevylučuje ani neomezuje jakákoliv závazná zákonná práva zákazníka nebo jakákoliv práva zákazníka vůči prodávajícímu. Práva a povinnosti vyplývající se záruky poskytované na výrobky, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).
-
Záruční lhůta, platná pro všechny výrobky vyrobené od 1.1.2003, je 24 měsíců od data prodeje výrobku spotřebiteli. Nevztahuje na se výrobky, jejichž životnost je kratší než záruka.
-
Jestliže se během záruční lhůty projeví na výrobku závada způsobená chybnou konstrukcí, zpracováním nebo materiálem, bude při splnění následujících podmínek vadný výrobek (nebo jeho součást či díly) bezplatně opraven nebo vyměněn za nový.
-
Reklamovaný výrobek musí být kompletní v původním obalu. Záruka poskytovaná prodávajícím se nevztahuje na poškození způsobené ohněm, vodou, statickou elektřinou nebo jinou živelnou událostí, nesprávným používáním výrobku, opotřebením, mechanickým poškozením nebo neodborným nastavením, modifikací, opravou nebo nesprávným způsobem použití neslučitelným s návodem k použití, technickými normami či bezpečnostními předpisy platnými v České republice. Záruka se též nevztahuje na poškození výrobku skladováním mimo rozsah teplot od -20°C až 75°C.
-
Firma LaTy se zavazuje provést vyřízení reklamace (záruční opravy) do 10-ti pracovních dnů ode dne převzetí písemného uplatnění reklamace a reklamovaného zboží (běžná doba vyřízení reklamace je stanovena v souladu se zákonem do 30-ti dnů za stejných podmínek).
Reklamace by měla obsahovat:
- název reklamovaného zboží
- konkrétní popis závady
- kompletní výrobek
- kopii dokladu o koupi (faktura, prodejka)
- adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email na Vás)